Zwiększ wyniki dzięki Social Mediom

Buduj zaangażowanie swoich klientów

Istotą Facebooka (i social media ogółem) jest to, że każdy wrzucony tam materiał można skomentować, pochwalić, zganić, ocenić, podać dalej, polecić, odradzić i tak dalej. Marketing społecznościowy to żywa interakcja z konsumentami, a nie publikacja reklamy na cyfrowym słupie ogłoszeniowym. Ma to – jak wszystko zresztą – dobre i złe strony. Korzyścią dla reklamodawcy jest to, że w ten sposób ma szansę na bliższe poznanie potencjalnych klientów – ich preferencji, opinii i przyzwyczajeń. Wyrażane na social media sugestie mogą mieć bardzo pozytywny wpływ na kształtowanie oferty. Stały kontakt z konsumentami to także możliwość zbudowania trwałej więzi, opartej na zaufaniu, sympatii i doraźnych profitach (np. nagrodach, zniżkach), która w przyszłości może zaprocentować solidną lojalnością.

Drugą stroną medalu jest poddanie się pod osąd internautów – zazwyczaj bezlitosny. Najgorsze, co może zdarzyć się marce, to stanie się antybohaterką internetowych memów – rozpowszechnianych i przerabianych na masową skalę. Z tego powodu prowadząc kampanie na platformach social media, należy robić to z głową. Warto pamiętać o regularnie organizowanych konkursach – to bardzo korzystne z psychologicznego punktu widzenia. Aktywizuje się w ten sposób nie tylko poprzez pobudzanie ośrodka odpowiedzialnego za nagrodę, ale także przez stymulowanie ludzkiej potrzeby rywalizacji i wykazywania się.

Otrzymaj bezpłatną wycenę

Administratorem dobrowolnie przekazanych danych osobowych jest SDL Digital Solutions z siedzibą w Józefowie (96-315) nr 3. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia oferty. Pozostawienie danych oznacza zgodę na kontakt telefoniczny lub przesyłanie pod wskazany adres e-mail informacji handlowej administratora danych drogą elektroniczną. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podane dane nie będą udostępniane z wyjątkiem podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa. Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wypełnienie formularza wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępnego na stronie https://sdlds.pl/wycofanie-zgody-dane-osobowe. Informujemy, że nie jesteście Państwo profilowani. Państwa dane nie będą przekazywane ani udostępniane innym podmiotom.



[recaptcha]